Rozsah kurzu: 2 hodiny
Obsah kurzu:
Je pre vás manažment kvality stále strašiakom? Ponúkame vám príklady z praxe
ako ho zvládnuť rýchlo a ľahko. Pomôžeme vám pochopiť aké nástroje ponúka,
prečo je pre kvalitu poskytovaných sociálnych služieb dôležitý. Ukážeme vám,
ako môže po jeho zavedení zavládnuť vo vašej organizácii pokoj a poriadok.
Venovať sa budeme aj rizikám z pohľadu manažmentu kvality.
- Praktické ukážky práce s dokumentami- čo nimi zachytávame, prečo sú
dôležité, čo s informáciami ďalej.
- Praktické ukážky ako mať všetky dôležité veci prehľadne uložené, ako rýchlo
vyhľadať všetko potrebné, ako mať jasne rozdelené kompetencie.
- Prečo je lepšie stavať manažment kvality „zospodu“ a nie kúpiť si hotový
produkt za nemalé peniaze
- A veľa ďalšieho.....
LEKTOR: Mgr. Katarína Titková- manažér kvality
KAPACITA je obmedzená. Prosíme, aby ste nás včas informovali ak sa kurzu nezúčastníte.